.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعارف احمدی نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری
یکی از نمایندگان حاضر در نشست دیروز دولت و مجلس، از تعارف آقای احمدی‌نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده و همچنین احتمال امضای یک میثاقنامه میان دولت نهم و مجلس هشتم خبر داد.
تعارف احمدی نژاد به لاریجانی برای کاندیداتوری

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با ایرنا، به نقل از محمدرضا رحیمی معاون حقوقی و امور مجلس رییس جمهوری گفت: پیشنهاد ما بستن میثاق محكمی بین مجلس و دولت برای پیشبرد اهداف نظام و وحدت بین دو قوه است.

وی تصریح كرد: علی لاریجانی رییس مجلس نیز با تایید این موضوع گفت كه مجلس آماده بستن این میثاق است.

به گفته این نماینده مجلس، رییس مجلس بهترین میثاق بین مقننه و مجریه را قانونگرایی و تلاش بر اجرای مصوبات خانه ملت عنوان كرد.

نقوی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: رییس جمهوری در سخنان خود در این نشست از حضور داوطلبان مختلف در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آتی استقبال كرده و خطاب به علی لاریجانی از وی خواست كه در این رقابت‌ها حضور یابد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رییس جمهوری در این نشست، خاطرنشان كرد:
رییس جمهور در بخش نخست سخنان خود با ارایه نمودار آماری، به مقایسه تعهد دولت نهم به اجرای قوانین مصوب مجلس نسبت به دولت‌های گذشته پرداخت.

نقوی حسینی افزود: دكتر احمدی نژاد با ذكر عنوان و تعداد قوانینی كه در دولت‌های گذشته مصوب شده و به اجرا در نیامده با قوانینی كه در دوره دولت نهم مصوب و اجرا نشده به این نتیجه رسید كه این دو آمار فاصله بسیار زیادی دارند و دولت نهم در اجرای قوانین از دولت‌های گذشته پایبندی بیشتری داشته كه در پی این توضیحات نمایندگان نیز قانع شدند.

نقوی حسینی افزود: لاریجانی نیز در سخنانی خطاب به هیات دولت گفت كه از دولت اصولگرا انتظار بیشتری در اجرای قوانین مصوب مجلس وجود دارد و از وزرا هم خواست تا نسبت به تذكرات مجلس مسولانه تر و قوی تر پاسخگو باشند.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به نقل از وزیر اقتصاد كه در این نشست سخن گفته بود اعلام كرد كه طرح تحول اقتصادی تا آخر مهر ماه برای ارایه به مجلس و طبعا عموم مردم آماده می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 9 مهر 1387
با احترام
کاندیداهای تائید صلاحیت شده مجلس هشتم مشمول اصل 62 قانون اساسی که در انتخابات شرکت نمودند و بسیاری از مردم در ستاد انتخاباتی ایشان فعالیت داشته و به ایشان رای دادند ، امروز در نظر مردم بعنوان رجال سیاسی صاحبنظر در جامعه حضور سیاسی و اجتماعی دارند و فعالیت قانونی سیاسی انجام می دهند و بنابر مشمولیت اصل 62 قانون اساسی می توانند و می خواهند شامل اصل 114 و 115 قانون اساسی (رجال سیاسی یا مذهبی) و کاندیدای ریاست جمهوری شوند . شایسته است در اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به این مهم توجه شود تا از محرومیت رجال سیاسی و انتخاباتی بسیاری از نیروهای ارزشی و تائید شده شورای محترم نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری دهم جلوگیری شود . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای مستقل فرهنگی سابق مجلس هشتم شهرستان ساری از استان شهیدپرور و ولایتمدار مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.